Tiedote koronatilanteen vaikutuksista toimintaan

Arvoisa asiakas,

Asiakkaidemme terveys on meille aina tärkeää. Meille on turvallista tulla, sillä pienenä yrityksenä Hierontaiatroksen tiloissa ei ole koskaan yhtäaikaisesti montaa henkilöä. Käsien pesu ja hierontapöydän desinfiointi jokaisen asiakkaan jälkeen on kuulunut hierojiemme arkeen jo aiemminkin, nyt kiinnitämme siihen vielä normaalia enemmän huomiota.

Käsidesinfiointi-aineita on tuotu mm. maksupäätteen viereen asiakkaitamme varten. Toivomme myös asiakkaidemme pesevän kätensä aina vastaanotolle tullessa ja pidättäydymme kättelystä tällä hetkellä. Voit siirtää aikasi lyhyellä varoitusajalla, mikäli tunnet olevasi flunssainen. Etsitään uusi aika riittävän pitkälle kesään. Näin toimien emme altista muita. Hierojatkaan eivät tule flunssaisina hieromaan.

Huomioithan, että aukioloajoissa on nyt poikkeuksia ja epäsäännöllisyyttä johtuen ajanvarausten peruuntumista. Siksi meihin kannattaa olla yhteydessä sähköpostin tai puhelimen välityksellä paikalla käymisen sijaan.

Jos lahjakorttisi on menossa vanhaksi ja et ole ehtinyt sitä käyttämään, laitathan meille sähköpostia, voimme tarvittaessa siirtää lahjakortin voimassaolopäivää eteenpäin.